20
Από αυτοφσ τουσ δίςκουσ ξεπθδοφν τραγοφδια διαχρονικά: Ο Σάςοσ Μαραγκόσ μπορεί να
υπερθφανεφεται ότι ςυνζκεςε τον αδιαφιλονίκθτο φμνο του Πατρινοφ Καρναβαλιοφ, ενϊ θ
διαςκευι του “Καρνάβαλε κι αποκριά” ξανάκανε το παραδοςιακό αυτό τραγοφδι επίκαιρο.
Αξίηει να τονιςκεί ότι θ καταλυτικι ςυνειςφορά του ιδιοκτιτθ του διςκοπωλείου «Musical»
Φϊτθ Φωκά και του «Ράδιο Γάμμα», που είχαν ςτθρίξει αποφαςιςτικά τθν ζκδοςθ τθσ
ιςτορικισ αυτισ θχογράφθςθσ.
Από τθν πλευρά του ο ταφροσ Δθμόπουλοσ με τον Αλζξανδρο κρεμφδα,
δθμιοφργθςαν
ζνα από τα πιο ανατρεπτικά ςε ςτίχο και μουςικι τραγοφδια, το “Jaba Saba”, το οποίο
ςιμερα κεωρείται κλαςικό.
Σα επόμενα χρόνια ο Σάςοσ Μαραγκόσ επιχειρεί τρεισ φορζσ να επαναλάβει τθν επιτυχία
του “Πατρινοφ Καρναβαλιοφ”, αλλά ιταν φανερό ότι τα πολφ μεγάλα τραγοφδια δεν
μποροφν να ξεπεραςτοφν, οφτε ακόμα και από τον ίδιο τον δθμιουργό τουσ. Καλφτερθ
επόμενθ ςτιγμι του Σάςου το “Καρναβάλι θ ηωι μασ”, που ζγραψε και κυκλοφόρθςε ζνα
χρόνο μετά, το 1991.
Επίςθσ κα κζλαμε να αναφζρουμε ότι ο ταφροσ Δθμόπουλοσ επανζλαβε τθν διςκογραφικι
του απόπειρα το 2002, αλλά χωρίσ τθν αναμενόμενθ επιτυχία. Σο τραγοφδι του χωρίσ τθν
απαιτοφμενθ προϊκθςθ και διαφιμιςθ, πζραςε ςχεδόν απαρατιρθτο.
Ο Ανδρζασ Διονυςόπουλοσ κεωρείται από τουσ ακόρυβουσ δθμιουργοφσ, που φρόντιςαν
να διατθριςουν άφκαρτο το μφκο τουσ. Κυκλοφόρθςε μονάχα ζναν ολοκλθρωμζνο
καρναβαλικό δίςκο (1992), με τίτλο “Καρναβάλι Ολζ”, που κλθροδότθςε τισ επιτυχίεσ “Ολζ”
και “Σοp”.
Θ Βίλθ ινοφρθ κεωρείται μία από τισ καλφτερεσ γυναικείεσ φωνζσ που ανζδειξε θ Πάτρα
και που δυςτυχϊσ περιορίςτθκε ςχεδόν αποκλειςτικά ςτθν ερμθνεία τραγουδιϊν
διαφθμιςτικϊν μθνυμάτων. Πάντωσ το πζραςμά τθσ από τθν καρναβαλικι διςκογραφία
είναι αξιομνθμόνευτο, αφοφ ςυνζδεςε το όνομά τθσ κυρίωσ με τθν “Καρναβαλζρια”. Ζνα
ιδιότυπο ςτιχουργικά τραγοφδι, που δεν λείπει από κανζνα καρναβαλικό πρόγραμμα.